lördag 16 oktober 2010

om att vara en mördarmaskin:

En sak jag lärt mig:

Det är fantastiskt med vilken lätthet man dödar kackerlackor när man är lite salongsberusad. Kom hem nån gång vid tvåtiden i måndagsnatt, tände lampan i köket för jag skulle dricka vatten, såg tre små jävlar som kryllade omkring, jag grabbade tag i tändaren (som vi referar till som ELDKASTAREN) och sen brände jag ihjäl dem. Iskallt. Utan att blinka. Utan minsta lilla antydan till äckel. Sen drack jag min resorb, släckte ljuset, gick och la mig och sen var det inte mer med det. Stendöda var kackerlackorna och jag kände viss triumf.

I övrigt eldar vi kackerlackor för vi har GOOGLAT och lärt oss att om man smashar dem så kan de innehålla ägg och äggen är kladdiga som fan och fastnar överallt och kan på sätt bli fler kackerlackor. Så nej. Vi eldar. Det stensäkra sättet.