tisdag 26 oktober 2010

mastodonthoran:

Jag skrattar väldigt mycket. Väldigt högt. Ibland väldigt elakt. Att ens le så man visar tänderna är i det här landet synonymt med att vara en hora. Alltså såhär. Saker som gör mig till en hora:

1. Jag visar håret.
2. Jag har vitt skinn och kommer ifrån Sverige.
3. Jag ler så jag visar tänderna och skrattar högt (på gatan).
4. Jag sminkar mig.
5. Jag har ibland män i min lägenhet (vänner).

Och sannerligen finns det fler anledningar. Poängen är väl mest att det är mer än en faktor som får männen att dra denna hor-slutsats (egentligen så behövs bara punkt två)... Det gör ju i alla fall att jag inte bara är en hora, jag är en megahora! En superdupermegahora. Jättehora. Mastodonthora. Det skulle man ju ha på en t-shirt. Om man nu använde t-shirts. Det gör inte jag. Bara när jag tränar, och då skulle man ju i och för sig kunna nyttja Mastodonthora-tishan. Jag ska fundera på det och återkomma.