onsdag 19 september 2012

Han har kanske den största kuk jag någonsin legat med och han sitter på en stol i mitt kök, säger:

– Du ser så jävla nyknullad ut. Allt. Färgen i ditt ansikte, håret, ditt ansiktsuttryck, tuttarna som trillar ur klänningen. Ta fram din kamera och ta en bild.
– Men nä.
– Det är ju kodak moment.

Och jag tänker när han är i mig att jag vill inte komma för det här är bara gött, såhär kan jag leva och dö och behöver ingenting mer, bara en man med världens största kuk som penetrerar mig i lagom takt. Och vi kommer nästan exakt samtidigt båda gångerna vi knullar och jag tänker att det är sällan det händer. Jag kommer hårt och andra gången fnissar han till när jag ylar mot månen och jag säger: du får inte skratta. Och sen skrattar jag jättemycket, håller kudden för ansiktet, skrattar som ett barn. Sen frågar jag honom:

– Varför skrattar du?
– För att det är fint att se dig njuta.

Jag skrattar ännu mer åt honom. Och någonstans där emellan sitter han påklädd på förstnämnda stol och jag står naken, brer honom en hembakad surdegsmacka och han undrar om jag verkligen bakat det där brödet själv. Ja, säger jag och sitter med ena benet uppe bordet och sen gör han det med och jag tänker: undrar om grannarna ser oss nu.

Inga kommentarer: