söndag 15 september 2013

Också det, att han är den första jag legat med när jag haft mens. Sådär på riktigt. Förutom den där gången förra sommaren med den där Hans-Gunnar när jag var så satans full. Det räknas liksom inte. Hur det var på riktigt nu.

Det hade ju varit bra om jag vågade fråga honom saker. Vad han tycker att vi gör, vad han vill. Så jag inte behöver gå runt och undra. Men kanske kan jag bara vara lite i världen där jag är säker på att han gillar mig. På nåt sätt. Det kanske kan få ta tid. Det kanske kan vara bra som det är. Vara nog. Vara tillräckligt. Vi kanske inte måste bli världens mest förälskade. Det kanske är bra såhär.

Men jag vill laga mat till honom. Vill att han ska slicka mig. Vill träffa hans kompisar. Vill lära mig sova ordentligt med honom. Vill lukta på honom. Vill tvätta honom. Vill bli bekväm med honom. Vill att han ska bjuda hem mig, vill se hur han bor. Vill vara en del av hans liv.

Han har glömt sin rock här och jag ba: HALLELUJAH NU MÅSTE VI SES IGEN, osäker på huruvida vi hade gjort det om han inte glömt den här. Också förvirrad över att han inte hört av sig om det, alltså: hör man inte av sig om man glömt sin rock? Eller? Tänker att jag ska sova med den i sängen ikväll. Som ett annat jävla mongo. Sniffa i kragen. Lite besviken över att det är en rock inte typ hans skjorta, den hade ju luktat mer kropp, mer av honom. Nu är det lite mer ytterkläder, lite mer påverkan från resten av världen.

Alla ba: skriv inget om rocken, vänta ut honom.

Så det försöker jag göra.
Ger honom space efter monsterorgasmen. Så överväldigande att han var tvungen att åka hem. Alltså. Jag vet inte. Vad har hänt då? Kände han sig naken? Blev det för mycket? Var han bara sådär som man är när man tittat på porr: nu har jag kommit nu vill jag inte ha det här (henne) mer? Allt är så oklart. Och allt jag vill är att sticka in fingrarna mellan hans skinkor igen, smeka honom lite på pungen. Höra hans andetag. Hur han gnyr. Kyssa honom i svanken. Rida honom och högläsa Ulf Lundell-dikter till jag kommer.

Vill bli så lugn och trygg att jag vågar säga exakt hur han ska smeka mig, vill ligga med honom så mycket att jag kommer på samma sätt som när jag är ensam, att han kan få mig att komma så. Gång på gång på gång. Vill knipa mina fittmuskler runt hans fingrar till tidens jävla slut. Vill att han ska pulla mig till hans fingrar är russinlika, vill slicka min fitta från hans ansikte. Vill att han ska komma i mig och vill att han ska äga mig offentligt. Kyssa mig på en bar. Framför folk. Ta mig i svanken. Hålla mig i handen. Vara någon som han inte skäms över.

Vill suga åt mig allt som finns att suga åt mig av honom.

Inga kommentarer: